Monday, February 8, 2010

teka jin

jaybe camne nk tau jinganngu tu tua ke budak ke,pelesit je jin tanah ker?
Details
2010-01-26 12:19 AM


salam. nak tahu secara tepat jin tu jenis apa, umur brapa, tak boleh. memang tak boleh. ada pun yg banayak berlaku perawat hanya meneka sahaja berdasarkan pengalaman mereka.

kalaupun jin itu mengaku umur 2000 tahun sekalipun, bukan boleh caya pun. memang jin sengaja mengaku umur 2-3 ribu supaya dia nampak hebat dan gah. dia boleh temberang .

andai kata dia tewas dgn perawat, perawat tu boleh jadi bangga sbb dah kalahkan jin 2000tahun. itu pun kehendak jin juga, suka la jin tu bila kita berbangga, dan besar diri.

kita hanya boleh mengagak jenis jin tu. kalau dia menjerit panggil mak, kebiasaan nya pelesit. kalau pesakit meraung mcm budak2, mungkin jin tu budak lag. begitu lah. waallahua'lam.

doa keampunan dari segala keterlanjuran

Monday, February 1, 2010

doa mensucikan diri dari dosa2

semua org tidak terlepas dari melakukan kesilapan. mohon lah agar Allah mengampuni kita semua.